טיפול בצלקות אקנה ופוסט אקנה

לטשטש את הצלקות שמלוות אתכם כל החיים

מתאים עבור:

  • צלקות אקנה על הפנים, צוואר, כתפיים ועוד אזורים בגוף
  • כל סוגי וגווני העור
  • בני ובנות כל הגילאים

 

אם גם אתם סובלים מצלקות פוסט אקנה, אתם ממש לא לבד. לפי הערכות, ל- 1 מכל 5 אנשים שסבלו או סובלים מאקנה ישנן צלקות אקנה על הפנים ואזורים נוספים בגוף (כתפיים, צוואר, גב, ועוד) בדרגות חומרה שונות. צלקות אקנה נוצרות עקב ריפוי חלקי של הפצעון שפוגם במראה העור. התופעה עשויה להתרחש עקב נטיה גנטית, הזדהמות פצעונים, טיפול לא נכון בהם, ומגוון סיבות נוספות. כך או כך, התוצאה הסופית היא נקבוביות או חטטים שמתפתחות לצלקות האקנה, שעשויות להטריד את הסובלים מהן לאורך שנים.

אצלנו במכון אנו מספקים טיפול בצלקות פוסט אקנה במגוון טכניקות, בהתאם לסוג העור והמקרה. לאורך השנים ביצענו מאות טיפולי טשטוש צלקות אקנה על גברים ונשים בכל הגילאים, באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – כמעט תמיד הצלקות טושטשו במידה משמעותית. כדי להתאים את הטיפול הנכון למטופל נערוך פגישת אבחון, במהלכה נבחן את מצב העור והצלקות, ונגבש תכנית פעולה לטיפול בצלקות האקנה. 

הטיפולים שלנו בצלקות אקנה משני חיים. רבים מהמטופלים שלנו סבלו מצלקות אקנה כמעט כל חייהם. פעמים רבות הצלקות הביאו לפגיעה בביטחון וההערכה העצמאיים, ואלו הובילו בתורם לקשיים חברתיים, או קושי במציאת זוגיות. עבורנו, זו זכות לבצע טיפולים שמטשטשים את הצלקות באופן כה אפקטיבי שהמטופלים מרגישים כאילו קיבלו מחדש את הפנים והמראה שלהם. הם מסיימים את סדרת הטיפולים עם ביטחון עצמי מחודש, ורצון לגלות את עצמם מחדש בלי צלקות פוסט אקנה. 

גם אתם סובלים מצלקות אקנה? צרו קשר עכשיו כדי לקבוע תור לתחילת התהליך שעשוי לפטור אתכם מהצלקות שמלוות אתכם שנים. 

נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה
נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה
נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה
נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה
נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה
נדרש אבחון מקצועי לפני הזמנה

טיפולים נוספים