טיפול הסרת קעקועים

להיפרד מקעקועים ישנים בלי השארת צלקות

מתאים עבור:

  • בני ובנות כל הגילאים 
  • כל גווני וסוגי העור 
  • הסרת קעקועים מכל הגוף, כולל צוואר ופנים
  • הסרת קעקועים מכל הסוגים, בכל גודל ובכל הצבעים (שחור, צבעוני, ועוד)
  • הסרת איפור קבוע

 

עבור רבים מאיתנו, הקעקועים שעשינו פעם כבר לא רלוונטיים להיום. זה יכול להיות כי אנחנו כבר לא מתחברים אליהם, כי הם מקשים עלינו להשתלב בחברה, כי הם דהו ואיבדו מצבעם וצורתם, או כי הרקע ליצירתם הוא זיכרון רחוק שגם ממנו הגיע הזמן להפרד. 

יהיו הנסיבות אשר יהיו, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להיפרד לשלום מהקעקוע הישן שאתם מעוניינים להסיר. אצלנו במכון תמצאו את המכשור המתקדם בעולם להסרת קעקועים. מדובר במכשור פורץ דרך מבוסס לייזר, שבשילוב עם הניסיון שצברנו במאות טיפולי הסרת קעקועים צפוי להביא את התוצאה האידיאלית: הסרה מלאה של הקעקוע הישן, או טשטוש כמעט מלא שלו, בלי צלקות או פגיעה בעור. 

הסרת קעקועים דורשת סדרת טיפולים אצלנו במכון שאורכה נקבע בהתאם לסוג הקעקוע, מיקומו וגודלו. הלייזר של המכשיר פוגע בדיו של הקעקוע ומאפשר לגוף להפטר ממנו בתהליך טבעי. הטיפולים נעשים בשילוב אילחוש מקומי אשר נבצע בתחילת הטיפול. כמות הטיפולים בסדרה משתנה ממקרה למקרה, ונקבעת בהתאם לגודל הקעקוע, כמות הדיו, וגורמים נוספים. לאחר כל טיפול ניתן לחזור לשגרת היום-יום. ניתן לשלב טיפולי הסרת קעקועים יחד עם טיפולי הסרת שיער. 

לאורך השנים ביצענו מאות טיפולי הסרת קעקועים במגוון עצום של מקרים, כולל מבוגרים שמעוניינים להפרד מקעקוע ישן שעשו לפני שנים, בנות פלשמורה מהעדה האתיופית שמעוניינות להסיר את הקעקועים המסורתיים מהפנים והצוואר, ועוד. אנחנו מקבלים במכון כל מטופלת או מטופל שמעוניינים בטיפול הסרת קעקועים מקצועי, רגיש ודיסקרטי. תודות לניסיון ולמכשור המתקדם שברשותנו, ברוב מוחלט של המקרים המטופלים שלנו מרוצים מהתוצאות, והקעקוע הישן הופך לזיכרון רחוק. 

גם לכם יש קעקוע ישן שאתם מעוניינים להסיר? הגיע הזמן להתחדש בעור חלק. קביעת פגישת איבחון צרו קשר.

לא נמצאו מוצרים תואמים לבחירה

טיפולים נוספים